Blogger Templates

Friday 18 November 2011

Hazreq miSh s0mEonE

 Lepas je hazreq bagun tidur dye terus sebut sebut nama PAPA..Aku terkejut dengar..Mungkin dye rindu kat papa dye..Tapi nape papa dye sikit pun tak bertanya sal dye??Ke papa dye dah lupa kan dye??Aku sedih bila dengar dye sebut perkataan tuu..Kecil kecil pun dah kena tinggal ngan ayah sendiri..Mana la pergi nye kasih sayang seorang ayah tuu terhadap anak nya...Herm,,maaf kan mama sayang..Walaupun tak dek papa kat kita sekarang mama tetap jaga n sayang adek sampai bila bila..Satu je mama nak mintak maaf kat adek,,mama tak dapat bagi adek hidup dengan senang macam budak budak yang lain..i really sorry dear..

 Don't cry dear <3

Mungkin hazreq nie masih kecil dan tak tahu apa apa..Tapi hati budak kecil tiada siapa yang tahu kan...Aku mungkin ada masalah dengan dye..Tapi jangan lah libatkan anak sekali..Sekurang kurangnya tanya la keadaan dye macam mana..Nie senyap je..Dye sebut sebut nama awak..Saya tahu dye rindukan awak..Tolong la ubah perangai awak tuu..Kesian kan anak..Sampai bila kita nak tengok hidup dye bersedih..Awak sebagai bapa patut bagi sepenuh perhatian awak kat dye tapi nie tak kan..Awak biarkan dye..Saya tahu awak takdek perasaan rindu kat dye tapi sekurang kurang nye call la saya untuk bercakap ngan dye..Hanya sekejap pun takpe lah...Bagi lah dye lepas kan rindu dye kat awak tuu..Tolong laa jangan seksa hidup dye...Saya bukan apa saya cuma kesian kann anak kita..Tolong jangan abaikan dye wat kali kedua !!

0 comments: