Blogger Templates

Thursday 24 November 2011

SPM is over n over n over !

MERDEKA , MERDEKA , MERDEKA ! Wah excited gile nie ha..Korang nak taw tak sebab ape aku happy yang teramat sangat nie ha...Kalau nak tahu j0m terjah..*waw , macam melodi la plak..hahahaha..Takdek la kan aku happy bukan ape aku just nak bagi tahu semua orang yang aku dah habis exam...wawawawawa...Tak pandai nak kata ape lagi sebab terlalu happy...Apa yang aku tunggu selama nie dah jadi kenyataan...Huh ! Sekarang tak payah nak fikir apa lagi...Exam,Sekolah apa semua NO NEED lagi ok...Now nak enjoy puas puas dengan hazreq...


Korang mesti pelik kan sebab apa aku abis exam awal??hehe..Aku just ambik subject teras je sebab tu aku cepat abis..Herm,,lagipun aku bukan nye secerdik korang ann boleh ambik sampai 10subject..ngee..Banyak tu doe...Tapi itulah rutin hari hari pelajar disekolah belajar..Ambik enam subject pun dah pening kepala nie kan pulak 10 kann..lagi la kann...huh,,tu pun jen0h nak abiskan..

Orang macam aku nie kan memang kuat merunggut bab bab belajar..hehehe..Ntah ape dapat  result esok ntah..Harap harap dapat la yang terbaik kann..Sekurang kurangnya aku boleh buktikan kat famly aku,famly mertua aku,n yang paling penting sekali husband n anak aku...i can do it dear ! Herm , kita tengok je la result aku tahun depan ye..hehehe...

                         waaah taksabor-sabor gaye nye:)

3hari lepas aku ada apply keje dekat the store..Herm,,berturut turut jugak laa nak naek ke the store tu..Alhamdulilah mungkin rezeki anak aku , aku diterima kerja kat situ...Aku gembira sangat sangat..Sebelum aku fly kat husband aku , aku nak cari duet dulu..sekurang kurang nye aku boleh membantu dye nanti..

0klah kepada member member aku yang lain g00d luck exam yang seterusnye yee..Buat yang terbaik..Aku taw k0rang semua boleh kann...All The Best ! i will remember you all .

0 comments: